loading...
کابینت وکیوم
ستاره بازدید : 23 شنبه 23 آذر 1398 نظرات (0)

تا سال 2009 ، بیشتر روی کابینت های طراحی شده با مدل کابینت وکیوم فاکتورهای محیطی مورد توجه قرار گرفت. به اصطلاح "کابینت سبز" محبوبیت بیشتری پیدا می کردند. [4] هرچه خانه های کشورهای غربی برای صرفه جویی در هزینه های گرمایشی و خنک کننده ، هوای بیشتری پیدا کردند ، گاهی اوقات کیفیت هوا به عنوان گازهایی که در اثر درمان از رزین ها رها می شوند ، رنج می برد. رزین ها ، مواد آلی که از قالب مایع به جامد تبدیل می شوند ، برای تولید چوب های مهندسی شده (به عنوان مثال ، تخته خرده چوب) که اغلب برای ساخت لاشه های کابینت آشپزخانه استفاده می شود ، می تواند یک عامل باشد. [4] طبق یک گزارش اخیر با توجه به اینکه آمریکای شمالی بخش زیادی از زندگی خود را در داخل خانه می گذراند ، مشخص است که چرا این یک مسئله اساسی در طراحی فضاهای سالم است. علاوه بر این ، کیفیت هوا یک مشکل مستقل نیست. بلکه هر مؤلفه دیگر خانه می تواند بر کیفیت هوا تأثیر بگذارد. کیفیت هوا می تواند با گاززدایی از مدل کابینت وکیوم، میز ، کف پوش ، دیوارپوش یا پارچه به خطر بیفتد. با پخت و پز فرآورده های رها شده در هوا ، و توسط قالب ناشی از رطوبت بیش از حد یا تهویه ضعیف طراحی جهانی برخی از طراحان برای برطرف کردن نیاز کاربران در طول چرخه زندگی انسان و در بین کلیه قابلیت های کاربران ، تحت مفهومی تحت عنوان طراحی جهانی ، اقدام به ساخت خانه ها و کابینت ها کرده اند. ایالات متحده طبق قانون سال 1990 برای آمریکایی های دارای معلولیت در سال 1990 نیاز به طراحی جهانی برای مسکن با فدرال دارد. ویژگی های طراحی جهانی شامل دستگیره به راحتی دستکاری شده ، سوئیچ کم ، و بسیاری از نوآوری های دیگر است.

کابینت ها شامل جعبه های چوبی شش ضلعی یا "لاشه" است که از پنج طرف با یک درب یا زیر شلواری در قسمت ششم بسته شده است.

صورت کابینت ممبران. چوب جامد برای بسیاری از قسمت های کابینت ، از جمله پایه ها ، قاب ها و درها ، یک انتخاب محبوب محسوب می شود. با این حال ، بیشتر کابینت های تجاری دارای ضلع ، پشت و پایین از جنس تخته سه لا یا تخته ذرات هستند. کابینت های چوب جامد به سبک سنتی گران تر است و بسیاری از مصرف کنندگان برای کاهش هزینه ها ، کابینت هایی را انتخاب می کنند که دارای بسیاری از اجزای سازنده تخته سه لا یا اجزای تخته سه لا می باشد. [5] قیمت درهای کابینت چوب جامد بستگی به نوع چوب مورد استفاده دارد. به عنوان مثال ، چوب ساج از گیلاس گران تر است ، که از افرا نیز گران تر است ، که از بلوط نیز گران تر است. به طور مشابه ، چوب جامد گرانتر از تخته سه لا است که به نوبه خود ، گرانتر از تخته ذرات و یا اجناس مشابه ورق است.

بدن کابینت. لاشه کابینت معمولاً از تخته سه لا یا تخته خرده چوب با کیفیت بالا ساخته می شود ، به خصوص برای بخش های مسطح که نیازی به شکل دادن ندارند ، مانند قفسه ها ، قسمت های کابینت یا قسمت زیرین کشو. ضخامت تخته سه لا معمولی در این برنامه ها از 3 تا 8 در (9.5 میلی متر) تا 3-4 در (19 میلی متر) متغیر است (با 1 ⁄ 4 در (6.4 میلی متر) که اغلب برای قسمت های کشو استفاده می شود). استحکام و قدرت از عوامل مهمی است زیرا انتظار می رود کابینت ها به مرور زمان شکل خود را حفظ کرده و ضمن ادامه پشتیبانی از یک بار سنگین ، از خم شدن یا خم شدن جلوگیری کنند. بهترین انتخاب برای استحکام تخته سه لا و تخته خرده چوب با کیفیت بالاتر است. آنها همچنین از این مزیت برخوردار هستند که کمتر در معرض پیچ و تاب بودن از رطوبت قرار دارند. سختی با ضخامت قفسه به سرعت افزایش می یابد. صرف نظر از انتخاب مواد ، قفسه 3 ⁄ 4 اینچی (19 میلی متر) 73٪ از قفسه 5 ⁄ 8 اینچی (16 میلی متر) سفت تر است ، حتی اگر تنها 20٪ ضخیم تر باشد. قفسه های ساخته شده از برخی فرمول های هیئت مدیره ذرات ، به ویژه در مواردی که تقویت نشده باشند ، ممکن است آویزان شوند یا تغییر شکل دهند. استحکام و استحکام تخته ذرات با فرمولاسیون متفاوت است و توسط رزین مورد استفاده تعیین می شود. ویناچوب را ببینید.  لاشه های تخته سه لا معمولاً با پیچ و میخ مونتاژ می شوند در حالی که لاشه های تخته ذرات دارای پیچ و میخ نیز نیستند ، بنابراین به طور معمول با چسب ، اتصالات شیار یا اتصال دهنده های مکانیکی مانند مجموعه های تأیید کام کاملاً به هم وصل می شوند. به طور کلی ، کابینت های لاشه ای از تخته سه لا گران تر از کابینت های ذرات-تخته-کالسکه هستند

قاب و درهای کابینت رومی وکیوم ممکن است از چوب جامد (به طور معمول یک نوع چوب سخت) ، تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) ، تخته ذرات ، تخته سه لا یا ترکیب استفاده شود و ممکن است شامل لایه لایه شدن یا روکش سطحی بر روی این مواد اصلی باشد. یک تخته شناور در یک درب می تواند تخته سه لا از چوب سخت چوب باشد که درون یک چوب جامد یا قاب ام دی اف قرار گرفته است. چوب جامد و ام دی اف می تواند به صورت لبه باشد ، به عنوان مثال ، برای گرد کردن یا الگوبرداری لبه های درها ، جبهه های کشو یا قاب های صورت. تخته ذرات ، پس از تولید ، نمی تواند به صورت مناسب از لبه باشد. تخته سه لا را نمی توان بدون فاش کردن هسته روکش آن شکل داد ، که اغلب ناخوشایند به نظر می رسد ، هر چند تخته سه لا مبلمان درجه یک با لبه های نازک [حدود. 1⁄16 اینچ (1.6 میلی متر)] برای مصارف محدود جذاب است. MDF ، یک بار شکل ، می تواند مطابق با روکشهای انعطاف پذیر مانند ترموفویل ، پوشانده شود یا رنگ آمیزی شود.

https://vinachoob.com/membrane-cabinets/vacuum-cabinet-model/

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 214
  • بازدید کلی : 425